مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 07:162020-05-09سياسي

رویکرد پژوهشگاه فضایی ایران کاربردی کردن فناوری فضایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، امیر سرتیپ خلبان دکتر حبیبی، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیات همراه با حسین صمیمی، - رییس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: رویکرد این پژوهشگاه، کاربردی کردن فناوری فضایی و قراردادن این فناوری ها در سبد مصرف صنایع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، امیر سرتیپ خلبان دکتر حبیبی، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیات همراه با حسین صمیمی، رییس پژوهشگاه فضایی ایران در محل این پژوهشگاه دیدار و در خصوص زمینه های همکاری های مشترک گفتگو کرد.

رییس پژوهشگاه فضایی ایران در این دیدار به تشریح فعالیت های پژوهشگاه در حوزه طراحی و ساخت ماهواره های مخابراتی و سنجشی، خدمات فضاپایه، پیشران ها، توسعه فناوری های فضایی و ایجاد زیرساخت های آزمایشگاهی پرداخت.

صمیمی همچنین اظهار داشت: رویکرد ما این است که دانش و فناوری فضایی را کاربردی کنیم تا بخش های مختلف صنعتی کشور بتوانند از این فناوری ها استفاده نمایند.

اکنون، برخی از محصولات این پژوهشگاه در مرحله تجاری سازی قرار دارد و بدین جهت با بخش های دولتی و خصوصی در مذاکره هستیم تا از این دستاورد ها در داخل استفاده بهینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد پژوهشگاه فضایی ایران کاربردی کردن فناوری فضایی است

رویکرد پژوهشگاه فضایی ایران کاربردی کردن فناوری فضایی است