مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 07:162020-05-09سياسي

فلاحت پیشه: نامه ظریف به گوترش نشان دهنده حقانیت ایران در پایبندی به برجام است


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران همچنان به برجام پایبند بوده است، گفت: در آغاز سومین سال برجام بدون آمریکا نامه وزیر خارجه به دبیرکل سازمان ملل نشان دهنده حقانیت جمهوری اسلامی در پایبندی به برجام است.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران همچنان به برجام پایبند بوده است، گفت: در آغاز سومین سال برجام بدون آمریکا نامه وزیر خارجه به دبیرکل سازمان ملل نشان دهنده حقانیت جمهوری اسلامی در پایبندی به برجام است.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نامه وزیر امور خارجه به دبیرکل سازمان ملل درباره بدعهدی آمریکا در خروج از برجام و اعمال تحریم های ظالمانه گفت: در شرایطی وارد سومین سال خروج آمریکا از برجام می شویم که آمریکایی ها یکی از قوی ترین رژیم های منع اشاعه در دنیا که بعد از جنگ سرد شکل گرفته بود را با خروج از برجام با نوسانات جدی روبرو کردند.

در شرایطی که دنیا ناکام مانده بود شکل گیری راهکار سیاسی درباره برجام قوت گرفت و به دنبال آن قدرت های روز دنیا و سازمان های مالی قوی و بین المللی در حمایت از این توافق وارد شدند.

وی افزود: بعد از روی کار آمدن ترامپ و با خروج آمریکا از برجام عملا دیگر برجام اجرا نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحت پیشه: نامه ظریف به گوترش نشان دهنده حقانیت ایران در پایبندی به برجام است

فلاحت پیشه: نامه ظریف به گوترش نشان دهنده حقانیت ایران در پایبندی به برجام است