مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-05-09اجتماعي

پیش بینی وزش باد شدید و احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق در ایلام


رییس گروه کارشناسی هواشناسی استان ایلام، گفت: از ظهر امروز وزش باد شدید و احتمال رگبار پراکنده در سطح استان پیش بینی می شود.

- مجتبی میهن پرست رییس گروه کارشناسی هواشناسی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: از اواسط امروز تا پیش از ظهر یک شنبه سرعت وزش باد در استان افزایش می یابد.

وی افزود: وزش باد شدید همراه با رگبار و رعد و برق نقطه ای از اواخر امروز و موقتی رخ خواهد داد که با توجه به الگوی وزش باد بر روی کشور همسایه امکان نفوذ گرد و غبار از اواسط امروز وجود خواهد داشت.

رییس گروه کارشناسی هواشناسی استان بیان داشت: از اواسط فردا مجدد جو پایداری پیش بینی می شود ضمنا دمای هوا امروز و فردا افزایش می یابد.

میهن پرست بیان داشت: وزش باد شدید طی شنبه 54 تا 20 کیلومتر بر ساعت و به صورت لحظه تا 20 کیلومتر بر ساعت( و یک شنبه )54 تا 44 کیلومتر بر ساعت و به صورت لحظه تا 40 کیلومتر برساعت (گرد وغبار و رگبار و رعد وبرق) غالبا پراکنده پیش بینی می شود.

میهن پرست تصریح کرد: دمای امروز شهر ایلام کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید در پاره ای نقاط بارش پراکنده و گردغبار است.

انتهای پیام /970821


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش باد شدید و احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق در ایلام

پیش بینی وزش باد شدید و احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق در ایلام