مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-09اقتصادي

رییس اتحادیه نمایشگاه داران: پراید 80 میلیونی روی کاغذ است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایپانیوز، سعید موتمنی درباره اینکه پراید با چه قیمتی در بازار خودرو، خرید و فروش می شود، گفت: - رییس اتحادیه نمایشگاه داران: پراید 80 میلیونی روی کاغذ است رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: افزایش قیمت پراید ارتباطی با توقف خط تولید آن ندارد، دلالان و سوء استفاده کنندگان از بازار، قیمت خودرو را بالا بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایپانیوز، سعید موتمنی درباره اینکه پراید با چه قیمتی در بازار خودرو، خرید و فروش می شود، گفت: بالاترین عددی که خودروی پراید معامله شده 73 میلیون تومان بوده و مابقی اعدادی که اعلام می شود، تنها روی کاغذ است و این بدان معنا است که پراید با قیمت های 80 و 90 میلیون تومانی که گفته می شود، اصلا خرید و فروش نمی شود.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو ادامه داد: از روزی که گفته شده قیمت پراید به بیش از 80 میلیون تومان رسیده نه فردی خریده و نه فردی با این قیمت فروخته است.

وی گفت: چند وقتی است که در بازار خودرو، خریداری وجود ندارد و کسب و کار نمایشگاه داران به شدت کساد است؛ از سویی حضور برخی از دلالان در بازار خودرو باعث شده که نمایشگاه داران و سایر فعالان این حوزه با چالش های زیادی مواجه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتحادیه نمایشگاه داران: پراید 80 میلیونی روی کاغذ است

رییس اتحادیه نمایشگاه داران: پراید 80 میلیونی روی کاغذ است