مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 08:352020-05-09ورزشي

تعطیلی باشگاه های ورزشی همدان ادامه دارد


سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان گفت: با توجه به شیوع کرونا تعطیلی اماکن ورزشی استان همدان اعم از دولتی و خصوصی همچنان ادامه خواهد داشت.

- حمدالله چاروسایی امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به عدم صدور مجوز بازگشایی باشگاه های ورزشی در استان همدان اظهار کرد: باشگاه هایی ورزشی شهرهای این استان مجاز به فعالیت و بازگشایی نیستند چراکه در مورد شیوع کرونا در منطقه سفید قرار نداریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها یک هزار و 332 شهرستانی که در کشور وضعیت سفید دارند می توانند فعالیت ورزشی خود را با پروتکل ابلاغی ستاد مقابله با کرونا از سر بگیرند اما هیچ یک از شهرهای همدان در این وضعیت قرار ندارند و هرگز اجازه فعالیت به رشته های ورزشی داده نمی شود.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: طبق آخرین بخشنامه، تمام فضاهای ورزشی استان تا پایان اردیبهشت ماه تعطیل است و برای شروع فعالیت ها تابع دستورالعمل جدید ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا هستیم.

وی با بیان اینکه برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت تمامی شهرها به صورت هفتگی رصد می شود و تصمیمات بعدی بر اساس ارزیابی های روز اتخاذ می شود خاطرنشان کرد: فعالیت باشگاه های خصوصی نیز همچنان ممنوع است و هرگونه فعالیت با برخورد مراجع قضایی به پلمب و جریمه محکوم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی باشگاه های ورزشی همدان ادامه دارد

تعطیلی باشگاه های ورزشی همدان ادامه دارد