مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-09سياسي

نمایندگان با تصویب لایحه کودکان برای خود باقیات صالحات بگذارند


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به اینکه لایحه اطفال و نوجوانان همچنان به تصویب نرسیده، گفت: نمایندگان مجلس شرمنده کودکان هستند و امیدواریم در روزهای باقیمانده تصویب شود.

- سیدحسن موسوی چلک در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: یکی از وظایف حاکمیت در هر کشوری سیاستگذاری های مناسب برای بهزیستی اجتماعی مردم است و طبیعتاً یکی از این عرصه ها به سیاست های اجتماعی بر می گردد.

وی گفت: با توجه به شرایط کشور، بیش از دو دهه قبل ردپای شیوع و بروز انواع آسیب های اجتماعی مشاهده شد که همزمان از 22 سال قبل اورژانس اجتماعی نیز در کشور با هدف پاسخگویی تخصصی و به موقع به برخی از این آسیب ها تأسیس شد که یکی از این آسیب ها به حوزه کودکان و کودک آزاری باز می گردد.

موسوی چلک با اشاره به اینکه از گذشته تاکنون تدوین سیاست های مشخص برای تقویت حمایت اجتماعی از کودکان در معرض آزار و آزاردیده بود، گفت: پس از تلاش هایی که انجام شد، در سال 81 قانون دست و پاشکسته ای تصویب شد، گرچه این قانون یک گام به جلو بود اما اصلاً کافی نبود و برای حمایت از کودکان آزاردیده نیاز به قانون قوی تری وجود داشت و در نهایت در سال های 84 و 85 با محوریت قوه قضاییه و همکاری سازمان های مختلف لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان نوشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان با تصویب لایحه کودکان برای خود باقیات صالحات بگذارند

نمایندگان با تصویب لایحه کودکان برای خود باقیات صالحات بگذارند