مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-09سياسي

صوفی: «کرباسچی» به دنبال «شورای رهبری اصلاحات» است/ترکیب اعضای شورا هم مشخص شده


وزیر دولت اصلاحات انتقادات اخیر کرباسچی را دو حالت تعبیر می کند.

نخست، دلگیری که همچنان از سال 70 و در ماجرای دادگاهی شدنش اتفاق افتاده و دوم او را از طرفداران پر و پا قرص شورایی شدن رهبری اصلاحات می داند.

- حوزه احزاب خبرگزاری فارس: 15 اردیبهشت ماه خبرگزاری فارس خبری مبنی بر احتمال تشکیل شورای رهبری اصلاحات را مطرح کرد و تاکید کرده بود که این پیشنهاد به رییس دولت اصلاحات نیز داده شده که از این پس رهبری جریان اصلاحات بر عهده یک شورای چند نفره باشد.

در آن خبر آمده بود که در پیشنهاد اولیه جریان اصلاحات اسامی افرادی چون سیدمحمد خاتمی، عبدالله نوری، محمدرضا عارف، عبدالواحد موسوی لاری وجود داشته و پیشنهاد دهندگان این طرح اسامی را هنوز نهایی نکرده بودند.

این پیشنهاد از این حیث مجددا مطرح شد که غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاری سازندگی گفته درباره رهبری خاتمی بر جریان اصلاحات نه آقای خاتمی چنین ادعایی داشتند نه رهبری مجموعه جریان اصلاحات هستند و نه جریان اصلاحات وابسته یه این جریان توافق کردند .

او تصریح کرده بود: آقای سیدمحمد خاتمی مورد احترام همه افراد اصلاح طلبی است اما جریان اصلاحات که فاقد رهبری رسمی و تشکیلاتی است به سازماندهی و رهبر نیاز دارد؛ آیا به واقع آقای خاتمی اصلاحات را رهبری می کنند؟ اینکه زمانی در جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صوفی: «کرباسچی» به دنبال «شورای رهبری اصلاحات» است/ترکیب اعضای شورا هم مشخص شده

صوفی: «کرباسچی» به دنبال «شورای رهبری اصلاحات» است/ترکیب اعضای شورا هم مشخص شده