مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-05-09سياسي

تأمین اجتماعی منابع فروش سهام را به همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص دهد


تأمین اجتماعی سهام شرکت های خود را در بورس به فروش گذاشته است و می تواند از این طریق منابع لازم برای همسان سازی حقوق بازنشستگان را تامین کند.

- احمد بیگدلی نماینده مجلس شورای اسلامی درگفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در خصوص پاسخ به پرسش مخاطبین فارس من مبنی بر همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: دو سال است در کمیسیون اجتماعی به صورت جدی پیگیر همسان سازی حقوق بازنشستگان هستیم و در برنامه ششم توسعه به این موضوع اشاره شده است.

وی گفت: در حال حاضر تأمین اجتماعی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان نیاز به 15 هزار میلیارد تومان دارد و هر سال نیز همراه با 15درصد افزایش حقوق احتمالی بازنشستگان این مبلغ باید تکرار شود.

بیگدلی افزود: در حال حاضر سازمان تأمین اجتماعی اعلام می کند این منابع را ندارد و دولت نیز با توجه به شرایط فعلی مطالبات سازمان تامین اجتماعی را که به بیش از 200هزار میلیارد تومان رسیده است پرداخت نمی کند.

وی گفت: اخیرا نیز با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و همین طور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی جلسه ای در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان برگزار شد و در این جلسه نبود منابع مالی مهمترین دغدغه عدم اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اجتماعی منابع فروش سهام را به همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص دهد

تأمین اجتماعی منابع فروش سهام را به همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص دهد