مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-05-09اجتماعي

کانون پرورش فکری شهرک مدنی امسال افتتاح می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از پیشرفت رضایت بخش پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرک شهید مدنی خبر داد و گفت: - اگر پیشرفت این پروژه به همین روال ادامه داشته باشد تا پایان سال جاری شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

بهناز ضرابی زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به نتیجه رسیدن فعالیت ها و پروژه ها به پیگیری مسئولان همان حوزه نیاز دارد و با پیگیری هایی که طی چند ماه گذشته از طرف کانون انجام گرفت پروژه کانون شهید مدنی پیشرفت خوبی داشته است.

وی ادامه داد: علت به سرانجام نرسیدن این پروژه که قرار بود سال 88 افتتاح شود هر آنچه بوده دیگر مهم نیست، مهم این است که در این پروژه نبض کار و تلاش می زند و همگی سعی می کنند هر چه زودتر درهای این کتابخانه زیبا به روی کودکان و نوجوانان گشوده شود.

ضرابی زاده اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش های انجام شده در چند ماه اخیر پروژه لالجین افتتاح شد و پروژه قهاوند نیز صد در صد تکمیل شده است و فقط به تجهیزات نیاز دارد که اگر تجهیزاتش فراهم شود تابستان امسال افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه به علت افزایش هزینه ها، پروژه کانون شهرک مدنی در سال های قبل راحت تر می توانست به اتمام برسد، خاطرنشان کرد: حمایت استاندار همدان از این پروژه سبب پیشرفت ساخت آن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون پرورش فکری شهرک مدنی امسال افتتاح می شود

کانون پرورش فکری شهرک مدنی امسال افتتاح می شود