مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-05-09دانش

کلاس مجازی هزینه های دانشجویان را کاهش داد


رییس دانشگاه گلستان با اشاره به اینکه کلاس های مجازی، هزینه ها را برای خانواده ها کاهش داده است، گفت: دانشجویان که معمولاً همه آن ها گوشی هوشمند دارند، - ایسنا/گلستان رییس دانشگاه گلستان با اشاره به اینکه کلاس های مجازی، هزینه ها را برای خانواده ها کاهش داده است، گفت: دانشجویان که معمولاً همه آن ها گوشی هوشمند دارند، در خانه از کلاس ها بهره مند می شوند و دیگر هزینه های رفت وآمد را متحمل نمی شوند.

فرهاد یغمایی با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان گلستان اظهار کرد: چهارم اسفندماه ستاد بحران در دانشگاه گلستان تشکیل و در خصوص تدابیر لازم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم گیری شد.

از همان زمان به معاونت پژوهشی دانشگاه اعلام کردیم با توجه به اینکه در این شرایط قطعاً به سمت آموزش مجازی خواهیم رفت، زیرساخت های موردنیاز این امر را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه در این ترم 700 دانشجوی دختر و 300 دانشجوی پسر این دانشگاه در پانسیون ها اسکان داشتند، خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از پخش خبر شیوع کرونا، نگرانی هایی بین دانشجویان خصوصاً در پانسیون ها به وجود آمد.

برای رفع این نگرانی حتی بدون اینکه دستورالعملی از کشور ابلاغ شود، بعد از برگزاری جلسه مشترک با دو دانشگاه دولتی دیگر استان، تصمیم گرفته شد کلاس های حضوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس مجازی هزینه های دانشجویان را کاهش داد

کلاس مجازی هزینه های دانشجویان را کاهش داد