مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-05-09اقتصادي

از تعویق اکسپوی دوبی تا برگزاری نخستین نمایشگاه ایران در بهار


با شیوع سراسری ویروس کرونا در تمامی کشورهای جهان، برخی از صنایع و حوزه های اقتصادی عملا تعطیل شده اند و همین موضوع باعث شده در ماه های گذشته زیان های گسترده ای را به ثبت برسانند که صنعت نمایشگاهی یکی از آن هاست.

- با شیوع سراسری ویروس کرونا در تمامی کشورهای جهان، برخی از صنایع و حوزه های اقتصادی عملا تعطیل شده اند و همین موضوع باعث شده در ماه های گذشته زیان های گسترده ای را به ثبت برسانند که صنعت نمایشگاهی یکی از آن هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این صنعت که در چارچوب آن در تمام کشورهای جهان سالانه هزاران نمایشگاه برگزار می شود که در دل آن ها میلیون ها بازدیدکننده رفت و آمد کرده و میلیاردها دلار درآمد جابه جا می شود، در ماه های گذشته عملا تعطیل شده و با توجه به محدودیت سفرهای بین المللی و همچنین خطرناک بودن تجمع افراد در محیط های سرپوشیده، نمایشگاه های بین المللی و حتی داخلی متوقف شده اند.

در جدیدترین اخبار در این زمینه سازمان توسعه تجارت اعلام کرده که نمایشگاه بین المللی اکسپوی دوبی که قرار بود در سال جاری میلادی برگزار شود به تعویق افتاد.

این اکسپو که برنامه ریزی برای فعال کردن آن از سال ها پیش آغاز شده بود و بسیاری از بزرگان این صنعت قرار بود در آن حضور داشته باشند، احتمالا از سال آینده میلادی کلید خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تعویق اکسپوی دوبی تا برگزاری نخستین نمایشگاه ایران در بهار

از تعویق اکسپوی دوبی تا برگزاری نخستین نمایشگاه ایران در بهار