مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-05-09پزشكي

جاماندگان کربلا در قامت خادمان سلامت


موکب جاماندگان کربلا از ابتدای شیوع ویروس کرونا با شعار «بیماران کرونایی و کادر درمانی را تنها نخواهیم گذاشت» فعالیت خود را آغاز کرد و به مدت 40 روز اقدام به توزیع میان وعده بین بیماران کرونایی در بیمارستان ها و مکان های مختلف ساوه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، با شیوع ویروس کرونا گروه های مختلف جهادی به کمک کادر درمان و سلامت رفته تا به نحوی گوشه ای از تلاش این عزیزان را جبران کرده و به سلامت جامعه خدمت کرده باشند.

در این بین اما مواکب حسینی که در ایام پرشور اربعین به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمت می کردند و در حوادث مختلف کشور مانند سیل و زلزله نیز به خوبی ایفای نقش کرده اند، بازهم پا در میدان گذاشته و به تأسی  از ائمه اطهار جان و مال خود را وقف کمک به جامعه کرده اند.

موکب جاماندگان کربلا که به عنوان یکی از فعال ترین مواکب شهرستان ساوه شناخته می شود از ابتدای شیوع ویروس کرونا با شعار بیماران کرونایی و کادر درمانی را تنها نخواهیم گذاشت فعالیت خود را آغاز کرده و به مدت 40 روز اقدام به توزیع میان وعده بین بیماران کرونایی در بیمارستان های شهید مدرس، 17 شهریور، شهید چمران ساوه و امام رضا (ع) زرندیه و نقاهتگاه ها، درمانگاه ها، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، کارکنان ستادی، نیروهای مستقر در مبادی ورودی و خروجی جهت غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان کربلا در قامت خادمان سلامت

جاماندگان کربلا در قامت خادمان سلامت