مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-05-09اجتماعي

انتقال درختان واقع در طرح تقاطع غیرهمسطح ارتش تبریز به پارک باغشمال


شهردار تبریز از جابجایی درختان واقع شده در مسیر پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش تبریز با نظارت کامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از جابجایی درختان واقع شده در مسیر پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش تبریز با نظارت کامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خبر داد.

ایرج شهین باهر با اعلام این خبر اظهار کرد: این درختان با مجوز شورای حفظ و گسترش فضای سبز، با استفاده از دستگاه درختکن، به صورت مکانیزه و بدون هیچ گونه آسیب رساندن به درختان جابجا شده و در فاصله 200 متری با مکان اولیه، در پارک باغشمال واقع در محوطه پادگان ارتش کاشته می شود.

وی با بیان این که شهرداری تبریز برای جلوگیری از قطع درختان در پروژه های شهری به دستگاه مکانیزه درخت کن تجهیز شده است، گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش از پروژه های مصوب شورای شهر تبریز بوده و شهرداری نیز موظف به اجرای آن است.

وی با اشاره به بار ترافیکی موجود در این محل تشریح کرد: با توجه به ترافیک موجود در محل، ضرورت این پروژه آشکار بود که در همین راستا شهرداری تبریز اجرای این تقاطع غیرهمسطح را اولویت خود قرار داده است.

شهین باهر یادآور شد: وقتی پروژه ای جدید در سطح شهر اجرا می شود، می تواند در مسیر اجرا با تعدادی درخت نیز تلاقی کند که برای این موضوع مجوزهای لازم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال درختان واقع در طرح تقاطع غیرهمسطح ارتش تبریز به پارک باغشمال

انتقال درختان واقع در طرح تقاطع غیرهمسطح ارتش تبریز به پارک باغشمال