مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 10:152020-05-09اجتماعي

آماده باش کامل اصفهان به عنوان استان معین تهران در زمان وقوع زلزله احتمالی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: استان اصفهان در زمان وقوع زلزله احتمالی، جانشین استان تهران است و در حالت آماده باش کامل قرار دارد.

- منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره نقش جانشینی استان اصفهان در وقوع زلزله اخیر در تهران اظهار داشت: با وقوع زلزله اخیر در دماوند تهران، مدیریت بحران استان اصفهان در حالت آماده باش کامل قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه به علت نبود خسارت، با وجود آمادگی کامل تمام دستگاه های ذی ربط، وظیفه ای به استان اصفهان واگذار نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعلام وزارت کشور مبنی بر جانشین شدن استان اصفهان برای بحران زلزله در استان تهران تصریح کرد: استان اصفهان علاوه بر معین استان تهران و منطقه دو شهری تهران، وظیفه هماهنگی سایر استان های معینِ تهران از جمله مرکزی، قم، قزوین و مازندران و غیره را هم برعهده دارد.

وی بیان داشت: مسئولیت جانشینی استان اصفهان در بحران های طبیعی تهران باعث شد تا در سال گذشته، طی جلسات متعدد با ستاد پیشگیری از مدیریت بحران شهر تهران، وظایفی تبیین شود و با جانمایی مکان های مختلف امدادی جهت اسکان اضطراری با وقوع بحران، ستادهای مختلفی اعم از بازسازی تا اطلاع رسانی تعریف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل اصفهان به عنوان استان معین تهران در زمان وقوع زلزله احتمالی

آماده باش کامل اصفهان به عنوان استان معین تهران در زمان وقوع زلزله احتمالی