مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-05-09پزشكي

اردستان در وضعیت«زرد» از نظر ابتلا به کرونا قرار دارد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: شهرستان اردستان طبق پروتکل های بهداشتی در وضعیت زرد از نظر همه گیری کرونا قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن ذبیحی پیش از ظهر شنبه در جلسه مدیریت بحران با موضوع پیشگیری از کرونا در فرمانداری اردستان اظهار داشت: پس از اعلام موضوع فاصله گذاری اجتماعی توسط مسئولان بیش از 85 درصد مردم اردستان پروتکل های بهداشتی در این ارتباط را رعایت کردند.

وی افزود: اینکه بخشی از جامعه موضوع پیشگیری را رعایت کنند کافی نیست و باید همه جامعه با همکاری یکدیگر نسبت به ریشه کنی کرونا در جامعه اقدام کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان بیان داشت: از شروع فاصله گذاری هوشمند تاکید بر آن شد تا به منظور سلامت مردم، بیماریابی انجام شود که این موضوع هم اکنون در مرکز غربالگری شهرستان اردستان در حال انجام است.

وی ابراز داشت: زمانی که در غربالگری به سمتی رفتیم که ورودی بیماری کرونایی نداشتیم می توانیم بگوییم فاصله گذاری اجتماعی در جامعه به شکل صحیح رعایت شده است.

ذبیحی بیان داشت: شهرستان اردستان طبق پروتکل های بهداشتی در وضعیت زرد قرار دارد، البته اگر به وضعیت سفید هم برسیم نمی توان به آمار اطمینان کامل داشت چراکه ویروس کرونا همیشه در کمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردستان در وضعیت«زرد» از نظر ابتلا به کرونا قرار دارد

اردستان در وضعیت«زرد» از نظر ابتلا به کرونا قرار دارد