مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 11:002020-05-09اقتصادي

بهمنی: تولید یک اسکناس 100 تومانی 370 تومان هزینه دارد!


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در سالی که به عنوان جهش تولید نامگذاری شده خرید و فروش پراید به قیمت 90 میلیون تومان توجیهی ندارد.

- ایسنا/البرز یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در سالی که به عنوان جهش تولید نامگذاری شده خرید و فروش پراید به قیمت 90 میلیون تومان توجیهی ندارد.

محمود بهمنی در کنفرانس خبری مجمع نمایندگان البرز در مجلس شورای اسلامی که روز شنبه 20 اردیبهشت در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به وجود اشکالات اساسی در لایه های مدیریتی کشور اظهار کرد: متاسفانه در کشور ما کمتر به مسائل مدیریتی توجه شده و اغلب کسانی به صندلی های مدیریت تکیه می کنند که شایسته این پست ها نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در سالی که به عنوان جهش تولید نامگذاری شده خرید و فروش پراید به قیمت 90 میلیون تومان توجیهی ندارد، افزود: کشور ما از نظر منابع و ذخایر غنی است ولی متاسفانه در شریطی قرار گرفته ایم که همه چیز روز به روز گران می شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت موجود برای رونق فعالیت های صنعتی استفاده کنیم، توضیح داد: امروز بسیاری از کارخانجات ما تعطیل هستند، این در حالی است که ما ظرفیت های خالی بسیاری داریم، وزارت صنعت و معدن بایستی تیمی را با هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهمنی: تولید یک اسکناس 100 تومانی 370 تومان هزینه دارد!

بهمنی: تولید یک اسکناس 100 تومانی 370 تومان هزینه دارد!