مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 11:102020-05-09اقتصادي

کشف 2 انبار احتکار برنج و قندوشکر در کبودرآهنگ


فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 2 انبار برنج و قند و شکر احتکار شده به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

- سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ پس از کسب خبری مبنی بر احتکار برنج و قند و شکر در 2 انبار در یکی از روستاهای تابعه این شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با هماهنگی قضایی و در بازرسی از این 2 انبار، 7 تن و 470 کیلوگرم برنج، یک تن و 290 کیلوگرم شکر و 575 کیلوگرم قند که احتکار شده بود کشف و 2 متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده، بیان کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا با قانون شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

سردار کامرانی صالح از کشف 249 هزار و 500 نخ سیگار قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان کبودرآهنگ حین کنترل محور اصلی این شهرستان به یک دستگاه خودرو پراید که از سمت استان های غربی به سمت مرکز کشور در حال تردد بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 انبار احتکار برنج و قندوشکر در کبودرآهنگ

کشف 2 انبار احتکار برنج و قندوشکر در کبودرآهنگ