مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 11:452020-05-09سياسي

توزیع 110هزار بسته حمایتی توسط سپاه استان تهران


توزیع دومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه سپاه استان تهران با 110هزار بسته حمایتی در حرم امام(ره) آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) دومین رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد.

علیرضا حیدرنیا در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز در این حرم نورانی 14هزار بسته معیشتی و بهداشتی بسته بندی و آماده شده که به شهرستان های استان تهران ارسال می شود.

وی افزود: علاوه بر این تعداد، با کمک تمام ارگان ها و نهادهای انقلابی و خیران تعداد 110هزار بسته حمایتی تهیه شده که یکی دو روز آینده در سراسر استان تهران توزیع خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) تصریح کرد: بسته های مرحله دوم مختص کسانی است که فقیر و نیازمند نیستند بلکه افرادی هستند که به واسطه شیوع کرونا شغل شان دچار آسیب شده و در این مدت زیان دیده اند لذا این خانواده ها را از طریق پایگاه های بسیج شناسایی کرده ایم و بسته ها را با حفظ شأن و کرامت در اختیار آن ها قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه رزمایش مرحله اول بازتاب خوبی داشت، گفت: پس از فرمایش مقام معظم رهبری و اجرای اولین رزمایش کمک مؤمنانه، خیزش بزرگی برای مواسات و همدلی صورت گرفت و توانستیم مرحله دوم را نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 110هزار بسته حمایتی توسط سپاه استان تهران

توزیع 110هزار بسته حمایتی توسط سپاه استان تهران