مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 12:052020-05-09اقتصادي

درج قیمت خودرو در آگهی های اینترنتی ممنوع شد


عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی از ممنوعیت درج قیمت خودرو در پلت فرم های انتشار آگهی اینترنتی خبر داد، فضای مجازی را در افزایش قیمت اخیر بازار خودرو بی تقصیر توصیف کرد و گفت که ممنوعیت درج قیمت در آگهی فروش خودرو تاثیر چندانی بر کنترل بازار .

- عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی از ممنوعیت درج قیمت خودرو در پلت فرم های انتشار آگهی اینترنتی خبر داد، فضای مجازی را در افزایش قیمت اخیر بازار خودرو بی تقصیر توصیف کرد و گفت که ممنوعیت درج قیمت در آگهی فروش خودرو تاثیر چندانی بر کنترل بازار نخواهد داشت و فقط معاملات از فضای رسمی به فضای غیر رسمی مثل تلگرام منتقل می شود که نظارتی بر آن وجود ندارد.

رضا الفت نسب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مشخص نیست این ممنوعیت تا چه زمانی ادامه داشته باشد این مسئله موجب نگرانی دست اندر کاران کسب و کارهای مجازی هم شده است.

وی اشاره به ممنوعیت ثبت آگهی اینترنتی که سال گذشته در پی افزایش قیمت خودرو اتفاق افتاد، تصریح کرد: تجربه قبلی نشان داد که ممنوعیت درج قیمت در آگهی فروش خودرو تاثیر چندانی بر کنترل بازار نخواهد داشت و فقط معاملات از فضای رسمی به فضای غیر رسمی مثل تلگرام منتقل می شود که نظارتی بر آن وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج قیمت خودرو در آگهی های اینترنتی ممنوع شد

درج قیمت خودرو در آگهی های اینترنتی ممنوع شد