مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 12:102020-05-09سياسي

«سبد مهربانی» بسیج دانش آموزی در فروشگاه های بزرگ کهگیلویه و بویراحمد


سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد هم طی توافقی که با مدیران فروشگاه های بزرگ استان داشتند، اقدام به برپایی سبد مهربانی در برخی از این فروشگاه ها کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج  پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مؤمنانه و استقبال بی نظیر مردم ایران و ارگان ها و نهادهای مختلف با جاری شدن سیل مهربانی و عطوفت، خاطره خوشی را در اذهان ملت به وجود آورده است که بازتاب این اتحاد و همدلی در رسانه های بین المللی و شبکه های مجازی مردم سایر کشورها را به تحسین وا داشته است.

سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد هم طی توافقی که با مدیران فروشگاه های بزرگ استان داشتند، اقدام به برپایی سبد مهربانی در برخی از  این فروشگاه ها کرده اند.

سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: طرح سبد مهربانی  با هدف حمایت از خانواده های دانش آموز نیازمند در سراسر استان کلید خورد که با استقبال و حمایت مدیران فروشگاه های بزرگ استان قرار گرفت.

  مسئول بسیج دانش آموزی در خصوص نحوه همکاری مردم در این طرح افزود: طی توافقات انجام شده، سبد مهربانی بسیج دانش آموزی در فروشگاه هایی که به این طرح پیوسته اند مستقر شده است و مردمی که برای خرید به این فروشگاه ها مراجعه می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سبد مهربانی» بسیج دانش آموزی در فروشگاه های بزرگ کهگیلویه و بویراحمد

«سبد مهربانی» بسیج دانش آموزی در فروشگاه های بزرگ کهگیلویه و بویراحمد