مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 13:302020-05-09سياسي

پیگیری رونق و حمایت از تولید کالای ایرانی و کارگران در دستور کار


سازمان بسیج کارگران و کارخانجات اعلام کرد: در راستای جهش تولید، طرحهای اجرا شده توسط سازمان بسیج کارگران و کارخانجات از جمله طرح شهید برونسی برای کمک به رونق تولید و حمایت از کالای تولیدی کارگر ایرانی دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سازمان  بسیج کارگران و کارخانجات ، با انتشار بیانیه ای ضمن تشکر از تفقد و رهنمودهای مقام معظم رهبری نسبت به تلاشگران عرصه کار و تولید ، طرحی برای جامه عمل پوشاندن به منویات معظم له ارایه نمود.

متن کامل بیانیه ی بسیج کارگران و کارخانجات در حمایت از فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) به این شرح است: باسمه تعالی و ان لیس للانسان الا ما سعی (نجم39) خداوند منّان را شاکریم که در ماه ضیافت الهی، بار دیگر، حلاوت نگاه مُویدانه ی رهبر معظم انقلاب اسلامی - این یگانه پرچم دار عزت و دینداری در عصر دست و پازدن نوع انسان در ورطه ی ضلالت - را بر ما ارزانی داشته و جامعه ی کارگری را مشعوف به نور ایمان، امید و انگیزه ساخته است.

شرایط محنت زایی را که ویروس منحوس کرونا بر کشور تحمیل کرده و موجب شده تا چرخ تولید، دچار ایستایی و کم کاری در نقاطی از کشور شود، به یکباره با واژگان امیدبخش مقام معظم رهبری، رنگی دیگر به خود گرفت؛ واژگانی که همگی در راستای ارج نهادن به سرشت کار و شان کارگری - به عنوان بازو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری رونق و حمایت از تولید کالای ایرانی و کارگران در دستور کار

پیگیری رونق و حمایت از تولید کالای ایرانی و کارگران در دستور کار