مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 17:452020-05-09سياسي

هلال احمر مروج صفات پسندیده و امورات خداپسندانه است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان الفت و مهربانی و صلح دوستی را از شاخصه های بارز انسانی خواند و گفت: هلال احمر مروج صفات پسندیده و امورات خداپسندانه است و از این حیث یکی از برترین و مقدس ترین نهادهای سازمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی شامگاه امروز در دیدار با مسوولان و کارکنان هلال احمر کردستان اظهار داشت: خدمت بی منت به خلق الله، در واقع خدمت به خانواده خدا است و هیچ لذتی بالاتر از خدمت به خانواده خداوند نیست.

وی الفت و مهربانی و صلح دوستی را از شاخصه های بارز انسانی خواند و خاطرنشان ساخت: هلال احمر مروج صفات پسندیده و امورات خداپسندانه است و از این حیث یکی از برترین و مقدس ترین نهادهای سازمانی است.

آیت الله حسینی شاهرودی کشور ایران را طرفدار آرامش و صلح و برادری خواند و گفت: برادری کردن و مهربانی با دیگران نزد خداوند دارای بهترین و برترین پاداش ها هستند و جمعیت هلال احمر ایران نیز در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ دوستی و برادری گام برمی دارد.

وی در ادامه به تلاش ارزشمند جمعیت هلال احمر در زمینه مسایل فرهنگی و ارزشی و تربیت جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: تلاش های فرهنگی هلال احمر کم اهمیت تر از تلاشه ای امدادی نبوده و چه بسا می توان هلال احمر را بعنوان یک نهاد انسان ساز نام بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر مروج صفات پسندیده و امورات خداپسندانه است

هلال احمر مروج صفات پسندیده و امورات خداپسندانه است