مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 02:352020-05-09اقتصادي

شناسایی 1700 خانوار کارگر فصلی، زباله گرد و دستفروش در ملایر


با همکاری استانداری، فرمانداری و کمیته امداد 1200 خانوار کارگر فصلی و 500 خانواده زباله گرد و دستفروش در سطح شهرستان ملایر شناسایی شد.

- ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر گفت: با همکاری استانداری، فرمانداری و کمیته امداد 1200 خانوار کارگر فصلی و 500 خانواده زباله گرد و دستفروش در سطح شهرستان ملایر شناسایی شد.

قدرات الله ولدی شامگاه گذشته شنبه 20 اردیبهشت ماه در حاشیه دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه ملایر، با بیان اینکه با رایزنی های انجام شده 350 میلیون تومان از طریق کمیته امداد به حساب این خانواده ها واریز شد، افزود: هر شب 1000 پُرس غذای گرم در ملایر توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه به همت اوقاف و هیئت زینبیون استان همدان نیز 32 هزار قرص نان رایگان توسط خبازی های شهر توزیع شد، خاطرنشان کرد: بسیجیان ملایر در مبارزه با کرونا اقدامات شایسته ای داشتند که بسیار اثرگذار بوده است.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در دومین ‏مرحله از رزمایش کمک های مؤمنانه با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان ‏شهرستان ملایر، 3500 بسته معیشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از ‏کرونا توزیع شد.

‏ فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز با بیان اینکه پس از سخنان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان، بسیجیان ملایری در راستای لبیک به ندای ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1700 خانوار کارگر فصلی، زباله گرد و دستفروش در ملایر

شناسایی 1700 خانوار کارگر فصلی، زباله گرد و دستفروش در ملایر