مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 03:002020-05-09اقتصادي

ورزشگاه چغابهرام دیگر چغر نیست!


پروژه ورزشگاه «چغابهرام» در روستایی به همین نام در شهرستان دورود قرار دارد اما با اینکه 12 سال از تصویب آن می گذرد، هنوز به بهره برداری نرسیده است.

- ایسنا/لرستان پروژه ورزشگاه چغابهرام در روستایی به همین نام در شهرستان دورود قرار دارد اما با اینکه 12 سال از تصویب آن می گذرد، هنوز به بهره برداری نرسیده است.

این پروژه سال 87 و در سفر هیأت دولت وقت به لرستان مصوب شد و زمین آن که از اراضی ملی است دو سال بعد تأمین و از سال 91 عملیات احداث شروع شد.

این ورزشگاه 5000 نفری است که در برخی مواقع و از سوی مسئولان شهرستان و استان ظرفیت آن تا سه برابر هم رشد کرد اما این موضوع فقط روی کاغذ بود و چیزی در این باره مصوب نشد.

محمود رحمتی، رییس اداره ورزش و جوانان دورود سال 96 درباره این پروژه به ایسنا گفته بود: با توجه به سیاست ها، دولت به پروژه هایی که درصد پیشرفت فیزیکی پایینی دارند، اعتبار نمی دهد و امسال برای سومین سال پیاپی اعتباری به این پروژه اختصاص پیدا نکرده است.

وی سال 97 وعده داد: طبق قولی که مدیرعامل شرکت توسعه و تجهز اماکن ورزشی به ما داده است؛ تلاش می شود تا هفته دولت سال 98 کل پروژه به بهره برداری برسد.

درباره آخرین وضعیت این پروژه رییس اداره ورزش و جوانان دورود به ایسنا گفت: روند پروژه راضی کننده است و فاز نخست آن کار زیادی برای تکمیل ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه چغابهرام دیگر چغر نیست!

ورزشگاه چغابهرام دیگر چغر نیست!