مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-05-09سياسي

توزیع 2 هزار بسته معیشتی در کمک مؤمنانه بهشهری ها به نیازمندان


حسن پورقربان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر اظهار کرد: سپاه انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی، پای کار این نظام در تمام مراحل این انقلاب بوده است و اکنون در کمک مؤمنانه هم با قوت وارد عمل شد.

وی افزود: این نهاد انقلابی بنا به رسالت اسلامی خود قدم به طرح مواسات و کمک مؤمنانه گذاشت تا گامی برای رفع نیاز نیازمندان بردارد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج بهشهر با اعلام اینکه در مرحله نخست توزیع بسته های معیشتی 4 هزار بسته در بین نیازمندان توزیع شد، خاطر نشان کرد: حضور بسیجیان در کنار سپاه در صحنه های مختلف مقابله با کرونا بدون هیچ چشم داشتی قابل تقدیر است و امیدواریم تا ریشه کنی کرونا ادامه یابد.

پورقربان گفت: در مقابله با این ویروس کرونا و از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون دستگاه های خدمت رسان و مردمی با ضدعفونی کردن کوچه و خیابان های شهرها و روستاهای کشور برخواستند و در شهرستان بهشهر هم همه مردم و خیران با قوت وارد عمل شدند و اکنون هم اطعام کریمانه در دوران کرونایی ادامه دارد.

وی افزود: در قالب طرح معنوی رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات برای نیازمندان جامعه همه مردم و خیران وارد کار شدند و تلاش شد تا نیاز نیازمندان با دستان خیران برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 هزار بسته معیشتی در کمک مؤمنانه بهشهری ها به نیازمندان

توزیع 2 هزار بسته معیشتی در کمک مؤمنانه بهشهری ها به نیازمندان