مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 03:202020-05-09فرهنگي

برگزاری یک فستیوال موسیقی به تعویق افتاد/ تمدید مهلت ارسال آثار


دبیر هنری مسابقه آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک (جایزه رضا کروریان) از تمدید مهلت ارسال آثار و به تعویق افتادن این رویداد موسیقایی در ماه های آتی خبرداد.

- دبیر هنری مسابقه آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک (جایزه رضا کروریان) از تمدید مهلت ارسال آثار و به تعویق افتادن این رویداد موسیقایی در ماه های آتی خبرداد.

مهدی جلالی دبیر هنری مسابقه آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییرات اعمال شده در این رویداد موسیقایی توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته با توجه به شرایط کنونی حاصل از شیوع ویروس کرونا و نداشتن یک چشم انداز روشن از چگونگی روند تحولات در آینده ناچار به ایجاد تغییراتی در برنامه امسال شدیم که تصمیم گرفتیم بر اساس آن اطلاع رسانی هایی را انجام دهیم.

وی افزود: بر اساس نتایج جلساتی که برای اعمال تغییرات این رویداد انجام گرفته مهلت ارسال آثار مسابقه آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک تا اول مرداد ماه 1399 تمدید شده است.

ضمن اینکه به تبع این تمدید تاریخ برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک تهران نیز از تیرماه به ماه های آینده موکول می شود که تاریخ دقیق آن اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یک فستیوال موسیقی به تعویق افتاد/ تمدید مهلت ارسال آثار

برگزاری یک فستیوال موسیقی به تعویق افتاد/ تمدید مهلت ارسال آثار