مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 04:152020-05-10ورزشي

روایتی عجیب از دلالی ها در فوتبال ایران


وزارت ورزش با آغاز فعالیت هایی نظیر درخواست کمک از وزارت اطلاعات و ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی در سرخ آبی های پایتخت، قدم مهمی در راه مبارزه با دلالی در فوتبال برداشته است.

- ، چند روز قبل وزارت ورزش و جوانان هرچند خیلی دیر اما در نامه ای به وزارت اطلاعات خواستار برخورد جدی این نهاد با واسطه ها و دلالان غیر رسمی ورزش و به خصوص فوتبال شده است.

بعد از اینکار به گفته مهدی علی نژاد، این وزارتخانه جذب بازیکن و مربی خارجی را در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را ممنوع اعلام کرد تا از این طریق، قدم هایی برای پایان دادن به نقش فسادزای دلالان در فوتبال بردارد.

در همه جای دنیا مدیر برنامه ها یا همان ایجنت ها به صورت رسمی فعالیت می کنند و با ارتباطاتی که دارند کمک می کنند هم باشگاه ها بازیکنان مد نظر خود را به خدمت بگیرند و هم بازیکنان با باشگاه ها قرارداد همکاری ببندند.

بیان این نکته از این جهت بود که بدانیم پدیده ای به نام واسطه گری در فوتبال حرفه ای امری لاینفک محسوب می شود اما مسئله زمانی به بحران تبدیل می شود که برخی مربیان و مدیران باشگاه ها هم وارد گود واسطه گری شده و با ارتباطات ناسالم اما تعیین کننده تصمیمات آلوده را اجرایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی عجیب از دلالی ها در فوتبال ایران

روایتی عجیب از دلالی ها در فوتبال ایران