مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 04:262020-05-10اقتصادي

خانه های مسافر مشارکتی در تامین زیرساخت های ساحلی ندارند


دبیر ستاد ساماندهی ساحل در محمودآباد گفت: بیش از سه هزار خانه مسافر در شهرستان فعالیت دارند که در تامین زیرساخت های ساحل مشارکت ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محتاطی شنبه شب در اولین جلسه ستاد ساماندهی سواحل این شهرستان در سال جاری با اشاره به هزینه های سنگین مدیریت سواحل به منظور تأمین امنیت جانی مسافران و ارائه خدمات مطلوب در همه حوزه ها و جلب رضایت هموطنان و شهروندان گفت: مدیریت سواحل در سال گذشته بیش از 20 میلیارد ریال هزینه در شهرستان با خود همراه داشته است.

وی گفت: بنا بر اعلام اداره میراث فرهنگی وگردشگری شهرستان بیش از سه هزار خانه مسافر در محمودآباد و سرخ رود فعال هستند که هیچ گونه مشارکتی در تأمین زیرساخت های حضور مسافران در ساحل نداشته و باید گفت: دریا برای برخی نعمت بوده و برای ستاد و عوامل مجری در این بخش به علت کمبود اعتبار و مشارکت بخش خصوصی تبدیل به نقمت شده است.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد همچنین از ساماندهی فعالیت چهارچرخ ها و اجرای 20 پیست تردد چهار چرخ در ساحل سرخ رود و محمودآباد خبر داد و گفت: امسال بنا به درخواست شهروندان و مسافران شاهد کاهش حضور و تردد چهار چرخ در ساحل خواهیم بود و انتظار می رود متقاضیان فعالیت در این بخش با توجه به عدم بازدهی مناسب مالی این شغل از سیاست های ستاد تمکین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های مسافر مشارکتی در تامین زیرساخت های ساحلی ندارند

خانه های مسافر مشارکتی در تامین زیرساخت های ساحلی ندارند