مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-10بين الملل

شورای انتقالی جنوب یمن معترضان در عدن را مجازات می کند


درحالی که اعتراضات در عدن علیه وخامت اوضاع بهداشتی و کمبود خدمات ادامه دارد، شورای انتقالی جنوب یمن منتقدان و معترضان را جریمه و حبس می کند.

- درحالی که اعتراضات در عدن علیه وخامت اوضاع بهداشتی و کمبود خدمات ادامه دارد، شورای انتقالی جنوب یمن منتقدان و معترضان را جریمه و حبس می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، احمد سعید بن بریک، معاون رییس شورای انتقالی جنوب یمن اعلام کرد کسانی که علیه این شورا در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنند و اقدامات آن را به تمسخر بگیرند و از اوضاع عدن انتقاد کنند یک میلیون ریال جریمه و به شش ماه حبس محکوم می شوند.

فعالان یمنی اعلام کردند شورای انتقالی می خواهد از طریق این تصمیم تظاهرات و اعتراضاتی را متوقف کند که طی روزهای گذشته در شهر عدن علیه وخامت اوضاع آغاز شده است.

منابع یمنی اعلام کردند نیروهای کمربند امنیتی وابسته به شورای انتقالی شامگاه شنبه در خیابان های عدن برای ممانعت از برگزاری هرگونه تظاهراتی مستقر شدند.

نیروهای شورای انتقالی مورد حمایت امارات همچنین به سمت تظاهرکنندگان در عدن تیراندازی کرده و تعدادی از فعالان را بازداشت کردند.

به گفته شاهدان عینی نیروهای شورای انتقالی با ده ها خودروی نظامی در خیابان های شهر کریتر مستقر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای انتقالی جنوب یمن معترضان در عدن را مجازات می کند

شورای انتقالی جنوب یمن معترضان در عدن را مجازات می کند