مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 04:452020-05-10سياسي

جلسه کمیته فضای مجازی کنگره ملی18 هزار شهید خراسان رضوی برگزار شد


نخستین نشست کمیته فضای مجازی کنگره ملی 18هزار شهید خراسان رضوی امروز در استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در این جلسه حسن گوهرپور با تاکید بر اینکه توجه اعضای این کمیته به میل و رغبت قلبی مردم نسبت به مقوله شهادت بسیار مهم است، گفت: در همین راستا ما با مسئولیتی که در حوزه اجتماعی بر عهده داریم باید بتوانیم آثاری فاخر و اثربخش تولید کنیم.

رییس کمیته فضای مجازی کنگره 18 هزار شهید خراسان رضوی افزود: انتظار می رود نمایندگان دستگاه هایی که در این جلسه حضور دارند آنچنان که شایسته است امکانات دستگاه را برای تولیدات بخش های مختلف از انیمیشن، بازی موبایلی و … بسیج کنند تا بتوانیم کاری در خور شأن شهدا انجام دهیم.

وی اظهار کرد: کار برای شهدا یک امر قلبی و اعتقادی است و اعضای این کمیته باید فارغ از وظایف سازمانی خود برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز اهداف بلند این کنگره تلاش کنند.

در این نشست همچنین امینی فر مسئول فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) و دبیر کمیته به فعالیت های صورت گرفته توسط کمیته فضای مجازی اشاره کرد و گفت: پس از بررسی های صورت گرفته فعالیت ها در هفت بخش اپلیکیشن، تلویزیون اینترنتی و پادکست ، انیمیشن، کمپین ، هدایت شخصیت های پرمخاطب مجازی، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه کمیته فضای مجازی کنگره ملی18 هزار شهید خراسان رضوی برگزار شد

جلسه کمیته فضای مجازی کنگره ملی18 هزار شهید خراسان رضوی برگزار شد