مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-10سياسي

امکان حضور فیزیکی دانشجویان دکتری در دانشگاه تهران فراهم شد


معاون دانشجویی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر امکان حضور دانشجویان دکتری در دانشگاه فراهم شد، گفت: حضور سایر دانشجویان در دانشگاه نیازمند موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید حبیا در نشست معاونان دانشجویی دانشکده ها و پردیس های دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه دانشگاه ها نمی توانند تولید علم را به دلیل شیوع شیوع کرونا ویروس متوقف کنند، گفت: به طور قطع ویروس کرونا، تا مدت ها مهمان جوامع بشری خواهد بود و ما باید با مدیریت صحیح تلاش کنیم، شرایط را به روال عادی بازگردانیم و یکی از مهمترین راه های مدیریت این شرایط، رعایت بهداشت فردی، عمومی و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی در خصوص بازگشایی دانشکده ها، پردیس ها و سراهای دانشجویی و حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه تهران نیز تصریح کرد: در این زمینه دانشگاه تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

تا این مرحله اجازه حضور فیزیکی به دانشجویان مقطع دکترا که حضور در آزمایشگاه ها، مزرعه، بیمارستان و … برای آن ها ضروری است و در عین حال نیازی به استفاده از سراهای دانشجویی ندارند، داده شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران افزود: دانشجویان دکتری برای حضور فیزیکی در دانشگاه باید درخواست خود را از طریق سامانه گلستان ارسال کنند که پس از تأیید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان حضور فیزیکی دانشجویان دکتری در دانشگاه تهران فراهم شد

امکان حضور فیزیکی دانشجویان دکتری در دانشگاه تهران فراهم شد