مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-10بين الملل

یک پیشنهاد به ارشاد؛ نمایشگاه کتاب را مجازی کنید


چرا متولیان نمایشگاه کتاب عزم جدی در خصوص برگزاری نمایشگاه مجازی را ندارند؟ این سوالی است که با ادامه شیوع کرونا و از دست رفتن زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در حال تکرار شدن است.

- خبرگزاری مهر - گروه فرهنگ: علی دانش ویروس کرونا باعث تعطیلی و تاخیر نمایشگاه های تجاری زیادی در کشورهای مختلف شده است، تا به حال آمار تعطیلی بیش از 1279 نمایشگاه در اروپا، 551 مورد در آسیا، 245 نمایشگاه در امریکای شمالی، 36 نمایشگاه در امریکای جنوبی، 39 نمایشگاه در افریقا و 23 نمایشگاه در استرالیا گزارش شده است ایران نیز از این موضوع استثنا نبوده است.

شیوع ویروس کرونا و تحریم های بین المللی توأمان اثرات منفی زیادی بر تسهیل منابع مالی ارزی و ریالی صنعت نمایشگاهی کشور ایجاد کرده و جامعه فعالان و شاغلان این صنعت با حدود یک هزار شرکت فعال در حوزه صنعت نمایشگاهی بصورت مستقیم و غیر مستقیم با رکود بی سابقه ای مواجه گردیده اند که قطعا برای پرداخت هزینه های ثابت و جاری خود و تحقق برنامه های اجرایی سال 1399 با مشکلاتی روبرو می شوند.

برخی از نمایشگاه ها کار خود را به امید بهتر شدن شرایط به تعویق انداخته اند، اما نامشخص بودن وضعیت شیوع کرونا و خطر ابتلا با وجود رعایت برخی ملاحظات، اهمیت از دست ندادن زمان به سوی راهکار دیگری سوق می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پیشنهاد به ارشاد؛ نمایشگاه کتاب را مجازی کنید

یک پیشنهاد به ارشاد؛ نمایشگاه کتاب را مجازی کنید