مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 05:262020-05-10ورزشي

افزایش سرانه ورزشی دانشجویان به دو متر مربع


مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گزارش عملکرد سال 98و برنامه های این اداره کل برای توسعه ورزش دانشگاهی در سال 99 را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، محمد حسین علیزاده مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: برگزاری مسابقات در سطح مناطق دهگانه در رشته های المپیادی شامل 18رشته پسران و 14 رشته دختران، برگزاری مسابقات استانی فوتبال و ووشو برای پسران و فوتسال و ووشو برای دختران در 31 استان با محوریت دانشگاه های منتخب استان از جمله این اقدامات در سال98 است.

علیزاده برگزاری اردوهای انتخابی و تدارکاتی تیم های منتخب وزارت علوم با هماهنگی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی جهت اعزام به رویدادهای بین المللی آسیایی و جهانی دانشگاهی در رشته های فوتبال، بسکتبال 3*3 ، کاراته ، فوتسال،کشتی آزاد و فرنگی، ووشو، و وزنه برداری را از جمله اقدامات این اداره کل در سال گذشته برشمرد.

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری المپیاد قهرمانی ورزش دانشجویی در دانشگاه گیلان در تابستان سال 99، بخش قابل توجهی از اقدامات اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان به فراهم کردن مقدمات برگزاری این المپیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرانه ورزشی دانشجویان به دو متر مربع

افزایش سرانه ورزشی دانشجویان به دو متر مربع