مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-10اقتصادي

منابع گرانسنگ همسایه «بردخون»/ فرصتی ایده آل توسعه شهری


شهر بردخون در حاشیه منابع و سرمایه های ارزشمند و گرانسنگی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، بیش از یک سال از آغاز فعالیت شهردار جدید بردخون می گذرد، در این مدت شاهد اقدامات و تغییرات مناسبی در زمینه عمران شهری بودیم و طرح ها و پروژه هایی کلید خورده که امید می رود با تکمیل آن، تحولات اساسی در شهر ایجاد شود.

بردخون شهری از توابع شهرستان دیّر استان بوشهر با سابقه ای درخشان و گذشته ای همراه با افتخار در کشور است که بزرگان زیادی در خود پرورش داده و اگر نسل جدید از تلاش و فعالیت گذشتگان الگو بگیرد بی شک آینده روشنی در انتظار است.

بردخون از سال 1379 به شهر تبدیل شد و شهرداری  فعالیت خود را آغاز کرد و در این مدت شهرداران و پرسنل شهرداری با همراهی شوراهای اسلامی خدمات زیادی داشته اند که وضعیت امروز آن نشان از میزان تلاش مسؤولان سابق و فعلی است.

عبدالخالق قایدی شهردار فعلی بردخون که عنوان جوان ترین شهردار استان را دارد در یک سال گذشته فعالیت هایی را آغاز کرده و می کوشد تا پایان مسؤولیت به وظایف ذاتی خود و خواسته های مردمی عمل کند.

وی می گوید: عملیات 10 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت کوچه ها و معابر شهر بردخون با اعتبار بیش از هفت میلیارد ریال آغاز شده و امید داریم تا پایان سال، آسفالت تمامی کوچه هایی که بیش از 70 درصد سک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع گرانسنگ همسایه «بردخون»/ فرصتی ایده آل توسعه شهری

منابع گرانسنگ همسایه «بردخون»/ فرصتی ایده آل توسعه شهری