مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-05-10سياسي

برگزاری همایش «مرز، مناسبات اجتماعی و توسعه فرهنگی» در کردستان


رییس جهاددانشگاهی استان کردستان از برگزاری همایش «مرز، مناسبات اجتماعی و توسعه فرهنگی» در 14 آبان ماه سال جاری در استان کردستان خبر داد.

- برگزاری همایش مرز، مناسبات اجتماعی و توسعه فرهنگی در کردستان ایسنا/کردستان رییس جهاددانشگاهی استان کردستان از برگزاری همایش مرز، مناسبات اجتماعی و توسعه فرهنگی در 14 آبان ماه سال جاری در استان کردستان خبر داد.

چیا سهراب نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همایش مرز، مناسبات اجتماعی و توسعه فرهنگی به همت جهاددانشگاهی استان در 14 آبان ماه سال جاری در استان کردستان برگزار می شود.

وی به محورهای جشنواره در دو بخش مرز و مناسبات اجتماعی و مرز و توسعه فرهنگی اشاره کرد و افزود: پژوهشگران و اندیشمندان می توانند آثار خود را در بخش مرز و مناسبات اجتماعی با موضوعات زندگی مرزنشینی و مناسبات قومی، مرز توسعه انسانی و تعلقات مرزی، مرز و مناسبات بین نسلی مرزنشینان، مرزنشینان، توریسم و توسعه گردشگری، نظام خانواده و مناسبات خانوادگی در مناطق مرزی، مهاجرت و پیامدهای احتمالی آن در مناطق مرزنشین، معیشت مرزی و دگردیسی مناسبات اجتماعی و فرهنگی تجربه زیسته مرزنشینان(مخاطرات اجتماعی و مشارکت اجتماعی) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش «مرز، مناسبات اجتماعی و توسعه فرهنگی» در کردستان

برگزاری همایش «مرز، مناسبات اجتماعی و توسعه فرهنگی» در کردستان