مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-05-10ورزشي

برنامه تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در سال 99 اعلام شد


مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، برنامه های این اداره کل برای توسعه ورزش دانشگاهی در سال 99 را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، محمد حسین علیزاده اظهار داشت: برگزاری مسابقات در سطح مناطق دهگانه در رشته های المپیادی شامل 18 رشته پسران و 14 رشته دختران، برگزاری مسابقات استانی فوتبال و ووشو برای پسران و فوتسال و ووشو برای دختران در 31 استان با محوریت دانشگاه های منتخب استان از جمله این اقدامات در سال 98 است.

مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری المپیاد قهرمانی ورزش دانشجویی در دانشگاه گیلان در تابستان سال 99، بخش قابل توجهی از اقدامات اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان به فراهم کردن مقدمات برگزاری این المپیاد و هماهنگی های مورد نیاز اختصاص یافت.

وی گفت: حدود 30 درصد از مسابقات منطقه ای کسب سهمیه المپیاد پانزدهم بعد از اعلام توقف رویدادهای ورزشی به دلیل شیوع کرونا به آینده موکول شد، که بلافاصله پس از اعلام وضعیت عادی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد.

علیزاده یادآور شد: در بخش زیرساخت ها و تجهیزات ورزشی این اداره کل با همکاری سازمان امور دانشجویان و اداره کل نظارت بر طرح های عمرانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در سال 99 اعلام شد

برنامه تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در سال 99 اعلام شد