مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-10سياسي

سیاست های ابلاغی رهبری در تدوین قانون مبارزه با قاچاق باید در نظر گرفته شود


در تدوین قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان درباره موضوع قاچاق مورد توجه قرار گیرد.

- نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: در تدوین قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان درباره موضوع قاچاق مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر قاضی پور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی اخطار قانون اساسی، اظهار داشت: قانون اساسی و همچنین اصل 110 سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری باید در تدوین قوانین پایین دستی مورد توجه قرار گیرد اما مقام معظم رهبری درباره قاچاق کالا بارها تمهیداتی داشتند که متأسفانه در بخشی از این لایحه نیامده است.

وی تأکید کرد: در بخشی از لایحه مذکور آمده است که این کالاها باید در بورس ارائه شود که با این اقدام به کالای قاچاق رسمیت داده شده است و مسئله بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در یکی از مواد لایحه مذکور آمده است که کالاهای قاچاقی که مشابه داخلی دارد، نباید امحاء شود و باید به فروش برسد که این ماده به تولید داخلی لطمه می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های ابلاغی رهبری در تدوین قانون مبارزه با قاچاق باید در نظر گرفته شود

سیاست های ابلاغی رهبری در تدوین قانون مبارزه با قاچاق باید در نظر گرفته شود