مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-10ورزشي

هشدار فدراسیون به والیبال قم


فدراسیون والیبال به تیم لیگ برتری افق قم برای تصمیم گیری راجع به حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور اعلام آماده باش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، افق قم در دومین سال حضور خود در پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه های کشور در فصل 1398 این رقابت ها به مرحله پلی آف رسید و با توجه به شیوع ویروس کرونا نتوانست به بازی های خود در مسیر صعود به لیگ برتر ادامه دهد اما فدراسیون والیبال، این تیم را لیگ برتری کرد.

افق یکی از هشت تیم حاضر در مرحله پلی آف فصل گذشته لیگ دسته اول والیبال بود و نخستین مسابقه خود را از تیم کیمیاگر تهران برد اما بازی برگشت آنها و دیگر مراحل این لیگ به دلیل شیوع کرونا ناتمام ماند و فدراسیون والیبال نیز تیم های پیروز تک بازی پلی آف را به لیگ برتر آورد.

تیم والیبال افق قم حالا به هدف خود یعنی صعود به لیگ برتر دست یافته اما زمان تصمیم گیری برای حضور در مسابقات فصل 1399 لیگ برتر والیبال محدود است و نماینده قم باید تمام جوانب به ویژه شرایط مالی خود را در نظر گرفته و برای حضور در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی این رشته المپیکی اعلام آمادگی کند.

  3 تیم باشگاهی قم در لیگ های والیبال مردان و زنان ایران قم در سال گذشته سه تیم باشگاهی در مسابقات لیگ های بانوان و مردان ایران داشت، تیم بانوان افق قم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فدراسیون به والیبال قم

هشدار فدراسیون به والیبال قم