مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-05-10اجتماعي

تهرانی هایی که در خطر گسل های مشا و شمال تهران قرار دارند


براساس سرشماری سال 95 حدود 300 هزار نفر در محدوده گسل مشا از دماوند تا شمیرانات زندگی می کنند و بالغ بر 2 میلیون و 300 هزار نفر بر روی گسل شمال تهران ساکن هستند.

- مجید فراهانی در جریان دویست و دوازدهمین جلسه شورای شهر تهران طی تذکری به شهرداری تهران اظهار کرد: زمین لرزه سال 1396 ملارد و زمین لرزه چند روز پیش دماوند، پهنه کانونی و تاب آوری زندگی ساکنان استانهای تهران و البرز را تحت تأثیر خود قرار داد.

وی تصریح کرد: بر اساس سرشماری سال 1395 حدود 300 هزار نفر در محدوده گسل مشا از دماوند تا شمیرانات زندگی می کنند و ساکنان روی گسل شمال تهران نیز بالغ بر 2 میلیون و 300 هزار نفر هستند، که تاب آوری و پایداری زندگی شان در برابر بحران ها و حوادث غیرمترقبه همچون زلزله و.

مهم ترین انتظارشان از مجموعه مدیریت بحران شهر و کشور است.

فراهانی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر تهران با درک درست این انتظار شهروندان و تصویب مصوبه الزام شهرداری تهران به در اختیار قرار دادن پایگاههای پشتیبانی مدیریت بحران مناطق 22 گانه به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گام مهمی در مسیر صیانت از حق حیات شهروندان و تاب آوری زندگی ساکنان تهران برداشت اما متأسفانه علی رغم گذشت بیش از چهار سال از تاریخ تصویب این مصوبه، ما شاهد بی توجهی به اجرای آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهرانی هایی که در خطر گسل های مشا و شمال تهران قرار دارند

تهرانی هایی که در خطر گسل های مشا و شمال تهران قرار دارند