مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-05-10اقتصادي

صنعت میبد هنوز کرونازده نشده است


اگرچه تاکنون صنعت میبد با ورود کرونا با مشکلی روبرو نشده است اما قاعدتاً در گذر زمان با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

- ایسنا/یزد فرماندار میبد گفت: اگرچه تاکنون صنعت میبد با ورود کرونا با مشکلی روبرو نشده است اما قاعدتاً در گذر زمان با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

حسین فلاح در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شیوع کرونا مشکلات زیادی را برای تولیدکنندگان و صنعتگران کشور و حتی خارج از کشور بوجود آورده است ولی خوشبختانه تاکنون صنعت میبد به ویژه در حوزه کاشی و سرامیک از این بخش متضرر نشده است ولی با توجه به درگیری این ویروس در کل دنیا و از رونق افتادن چرخه تولید و صنعت در تمام کشورها، صنعت شهرستان نیز دیر یا زود دچار رکود اقتصادی خواهد شد.

وی اضافه کرد: البته محدودیت های ایجاد شده در مرزهای کشور که باعث واردات مواد اولیه و صادرات تولیدات داخلی را با مشکلاتی مواجه کرده است، بی تاثیر در رونق صنعت شهرستان نبوده ولی هنوز مشکلات چندانی را در این رابطه نداشته ایم.

فرماندار میبد با بیان این که شیوع کرونا باعث کم کاری و تعطیلی در بسیاری از بخش های تولید و تاثیرات منفی زیادی بر صادرات کشورمان داشته است، تصریح کرد: با وجود این که عمده صادرات کشور مربوط به مواد معدنی و نفتی است، متاثر از کم رنگ شدن مراودات بین المللی در اثر شیوع کرونا، آسیب بیشتری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت میبد هنوز کرونازده نشده است

صنعت میبد هنوز کرونازده نشده است