مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-05-10سياسي

حاجی بابایی: مجلس یازدهم محکوم به پیروزی است


رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس تاکید کرد: با توجه به شرایطی که وجود دارد مجلس یازدهم محکوم به موفقیت بوده و هیچ انتخابی به جز پیروزی ندارد.

- رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس تاکید کرد: با توجه به شرایطی که وجود دارد مجلس یازدهم محکوم به موفقیت بوده و هیچ انتخابی به جز پیروزی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: از تلاش های چهارساله نمایندگان مجلس دهم تشکر می کنم و از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نیز سپاسگزارم، مجلس دهم مانند مجالس دیگر دارای نکات مثبت و منفی بود که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: مجلس یازدهم یعنی اولین مجلس از گام دوم انقلاب باید به ویژگی های یاد شده در گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری اشاره شده است توجه کند.

ویژگی هایی در عرصه اخلاق و اقتصاد، عزت ملی، روابط خارجی، سبک زندگی از جمله مواردی است که در گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گرفته است.

ملت با تشکیل مجلس یازدهم مسئولیتی به آن مجلس داده اند که آن مجلس محکوم به موفقیت بوده و هیچ راهی به جز موفقیت و پیروزی ندارد.

مسائلی همچون وضعیت اقتصادی، شرایطی که کرونا ایجاد کرده، افزایش سرمایه اجتماعی و موضوع جهش تولید از جمله مواردی است که باید مورد توجه این مجلس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: مجلس یازدهم محکوم به پیروزی است

حاجی بابایی: مجلس یازدهم محکوم به پیروزی است