مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-05-10اقتصادي

چشم امید 71 زندانی جرائم غیرعمد هرمزگان به کمک نیکوکاران


رییس کل دادگستری هرمزگان با اعلام خبر برپایی جشن های گلریزان به صورت مجازی در استان هرمزگان گفت: چشم امید 71 زندانی جرائم غیرعمد و دیه استان به دستان پرمهر خیران ونیکوکاران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی گفت: چشم امید 71 زندانی جرائم غیرعمد و دیه استان هرمزگان به دستان پرمهر خیران ونیکوکاران است.

وی، بدهی این افراد را 245 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: بیشترین بدهی به ترتیب مربوط به دیه، محکومیت مالی، مهریه و نفقه است.

وی بیان داشت: سال گذشته 202 زندانی جرائم غیر عمد با بدهی 660 میلیارد ریال با کمک خیران وستاد دیه از زندان های هرمزگان آزاد شدند.

رییس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: چشم امید بسیاری از زندانیان نیازمند و خانواده هایشان در طول سال به جشن گلریزانی است که هر ساله به مناسبت میلاد کریم اهل بیت؛ حضرت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: جشن حضوری و عمومی گلریزان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان برگزار نمی شود و ستاد دیه به منظور جذب حداکثری کمک های مردمی وبهره مندی از ایام پرفضلیت ماه مبارک رمضان برگزاری جشن های غیرحضوری درقالب گلریزان های رادیو وتلویزیونی و پویش های مردمی درفضای مجازی، ارسال پیامک و تبلیغات و اطلاع رسانی محیطی را جایگزین کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم امید 71 زندانی جرائم غیرعمد هرمزگان به کمک نیکوکاران

چشم امید 71 زندانی جرائم غیرعمد هرمزگان به کمک نیکوکاران