مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 07:252020-05-10اقتصادي

تکمیل مرمت پل تاریخی «قیزکورپوسی» شهرستان کوثر


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مرمت قیزکورپوسی که متعلق به دوره ساسانی بوده و از ارزشمندترین بناهای تاریخی استان به شمار می رود در حوزه میراث فرهنگی شهرستان کوثر امسال در دستور کار است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مرمت قیزکورپوسی که متعلق به دوره ساسانی بوده و از ارزشمندترین بناهای تاریخی استان به شمار می رود در حوزه میراث فرهنگی شهرستان کوثر امسال در دستور کار است.

نادر فلاحی 21 اردیبهشت در جلسه بررسی پروژه های اولویت دار میراث فرهنگی شهرستان کوثر اظهار کرد: با توجه به اینکه روند توسعه گردشگری در شهرستان کوثر کندتر از شهرستان های دیگر بوده است اولویت کاری اداره کل در راستای توسعه متوازن گردشگری در استان آغاز پرو ژه های مختلف در حوزه گردشگری شهرستان کوثر است.

وی از احداث سرویس بهداشتی در دربند مشکول خبر داد و گفت: تکمیل ساماندهی محوطه داش حامامی، اتمام مرمت و احیای پل تاریخی فیروزآباد و مرمت قیزکورپو‍سی که متعلق به دوره ساسانی بوده و از ارزشمندترین بناهای تاریخی استان به شمار می رود در حوزه میراث فرهنگی شهرستان کوثر امسال در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مرمت پل تاریخی «قیزکورپوسی» شهرستان کوثر

تکمیل مرمت پل تاریخی «قیزکورپوسی» شهرستان کوثر