شبکه های اجتماعی از چه زمانی درآمدزا می شوند؟شبکه های اجتماعی معمولا سه سال بعد از اینکه به کاربران پایدار و ضریب چسبندگی 50 درصد می رسند، وارد درآمدزایی می شوند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، محسن غفاری مدیر پیام رسان داخلی ایتا در برنامه گفت و گوی اجتماعی رادیو گفت و گو با اشاره به تعداد کاربران فعال این پیام رسان گفت: کاربران ما از نگاه کافه بازار حدود سه میلیون و 300 هزار نفر هستند؛ ما معمولا برای شبکه های اجتماعی معیاری از قبیل کاربر نصبی، روزانه و فعال ماهانه در نظر می گیریم و کاربران فعال روزانه ما یک میلیون و 300 هزار نفر هستند، البته تا قبل از سال جدید تا یک میلیون و 700 هزارتا هم پیش رفتیم. وی در پاسخ به این پرسش که آیا ایتا قرار است درآمدزا باشد یا خیر، عنوان کرد: شبکه های اجتماعی معمولا سه سال بعد از اینکه به کاربران پایدار و ضریب چسبندگی 50 درصد می رسند، وارد درآمدزایی می شوند. عمده درآمد شبکه های اجتماعی در کل دنیا برای تبلیغات است، چون درآمدی خالص است. مدیر پیام رسان ایتا، درباره علل موفق نشدن پیام رسان های داخلی تشریح کرد: در حال حاضر پیامرسان های داخلی به دلیل کمبود علاقه کاربران به تبلیغات، چندان وارد این مقوله نشدند و به طور طبیعی آینده پیامرسان های داخلی منوط به خدماتی مانند پرداخت هایی است که از طریق آنها انجام می شود. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |