مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-05-10اجتماعي

شکار گونه های جانوری خط قرمز سازمان محیط زیست کردستان است/شناسایی 250 گونه پرنده


معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان با بیان اینکه شکار گونه های جانوری خط قرمز این سازمان در استان است، گفت: سازمان حفاظت محیط زیست کردستان به دلیل زادآوری و تولید مثل حیات وحش در فصل بهار میزان گشت و کنترل یگان های حفاظتی خود را نسبت به فصول دیگر سال افزایش داده است.

- شهاب محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: فصل بهار، فصل زاد و ولد، لانه گزینی و تخم ریزی اکثر گونه های جانوری اعم از پرندگان پستانداران، آبزیان و خزندگان است به همین دلیل شکار حیوانات در این فصل از سال در همه مناطق و زیستگاه های استان ممنوع است.

وی افزود: براساس قوانین و مقرراتی که وجود دارد شکار گونه های جانوری از اواخر اسفند در کل کشور و از جمله استان کردستان ممنوع می شود البته در استان کردستان این ممنوعیت را در سال 98  حتی در فصل مجاز هم بدلیل جلوگیری از کاهش تنوع زیستی و افزایش غنای آن اعمال کردیم.

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: ممنوعیت شکار سال 98 براساس بررسی های انجام شده در خصوص جمعیت و وضعیت گونه های مختلف پستانداران و پرندگان در استان و افزایش غنای آن اعمال شد.

وی تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست استان کردستان به دلیل زادآوری و تولید مثل حیات وحش در فصل بهار میزان گشت و کنترل یگان های حفاظتی خود را نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکار گونه های جانوری خط قرمز سازمان محیط زیست کردستان است/شناسایی 250 گونه پرنده

شکار گونه های جانوری خط قرمز سازمان محیط زیست کردستان است/شناسایی 250 گونه پرنده