مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-05-10اجتماعي

نگذاریم مروارید کرج فراموش شود


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز گفت: کاخ مروارید میراثی ملی است و نگهداری از آن تنها وظیفه  ارگانی مثل میراث فرهنگی نیست بلکه دستگاه های مختلف  مثل شهرداری، - ایسنا/البرز معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز گفت: کاخ مروارید میراثی ملی است و نگهداری از آن تنها وظیفه  ارگانی مثل میراث فرهنگی نیست بلکه دستگاه های مختلف  مثل شهرداری، اداره کل شهرسازی و .

نیز می توانند به فراخور توان خود برای حفاظت از این گنجینه گام بردارند.

محمدرضا دهقان مهرجردی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت کاخ مروارید کرج توضیح داد: با اعتباری که در سال 98 برای کاخ مروارید کرج تخصیص یافت تنوانستیم دو ویلایی که جزو ساختمان های مدیریتی مجموعه کاخ مروارید بودند را مرمت کنیم.

وی ادامه داد: عملیات بهسازی و نگهداری فضای سبز این مجموعه نیز بر اساس تفاهم نامه ای که با شهرداری کرج منعقد شده در حال انجام است.

وی توضیح داد: در کنار این موارد، سال گذشته عملیات تخلیه آب و لایروبی دریاچه این کاخ نیز انجام گرفت و این دریاچه مجدداً آبگیری شد.

این مسئول توضیح داد: با اعتبارات تخصیص یافته سال گذشته برخی اقدامات برای تعمیر و بهسازی ادوات و تجهیزاتی که برای آبیاری فضای سبز مجموعه مورد نیاز است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاریم مروارید کرج فراموش شود

نگذاریم مروارید کرج فراموش شود