مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-05-10بين الملل

بشار الجعفری: معافیت های تحریمی آمریکا به نفع گروه های تروریستی است


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد، معافیت های تحریمی که آمریکا ادعای آن را دارد باعث شده کمک ها فقط به مناطق تحت تسلط گروه های تروریستی برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بشار الجعفری فرستاده و نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در سمیناری اینترنتی اعلام کرد، دولت آمریکا نه تنها از گروه های تروریستی در سوریه حمایت می کند بلکه برای تحقق منافع خودخواهانه خود تروریسم اقتصادی، بهداشتی و سیاسی به راه انداخته است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه سانا ، این سمینار توسط ائتلاف تحریم ها می کُشد - مجموعه ای از سازمان های حقوق بشری آمریکایی که مخالف با سیاست خارجی دولت آمریکا، مداخله در امور کشورها و تحریم آنها هستند- برای بررسی تحریم های یکجانبه آمریکا بر توانایی کشورها جهت مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

بشار الجعفری تصریح کرد، کشورهایی که در معرض تحریم های آمریکا قرار گرفته اند با چالش های اضافی دیگری برای مقابله با ویروس کرونا روبرو شده اند علاوه اینکه این اقدامات غیرقانونی بر زندگی روزانه مردم و برخورداری آنها از خدمات بهداشتی و آموزش اولیه تأثیر گذاشته است.

 این تحریم ها همچنین بر بخش بانکی بویژه در زمینه نقل و انتقالات بانکی و بخش های اقتصادی اصلی سوریه برای انجام فعالیت تأثیر داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار الجعفری: معافیت های تحریمی آمریکا به نفع گروه های تروریستی است

بشار الجعفری: معافیت های تحریمی آمریکا به نفع گروه های تروریستی است