مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-10حوادث

نجات فرد سقوط کرده در عمق یک چاه در گلمکان


معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد از تلاش موفقیت آمیز نجاتگران اعزامی از ایستگاه شماره 7 آتش نشانی مشهد برای نجات مرد گرفتار در عمق یک چاه 20 متری آب در منطقه گلمکان از توابع شهرستان چناران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، محمد جواد سبحانی اظهار کرد: بامداد امروز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه 99 در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر گرفتار شدن مردی میانسال در عمق یک چاه در شهرستان چناران، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد بلافاصله گروه های نجات ایستگاه 7 را به محل حادثه در منطقه گلمکان اعزام کردند.

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، مردی میانسال به دلیل نامعلومی در داخل یک چاه آب که حدود 20 متر عمق داشت  سقوط کرده و مجروح شده که نجاتگران بلافاصله ضمن ایمن سازی محیط حادثه و با استفاده از تجهیزات ویژه و تخصصی موفق به دسترسی، نجات و انتقال این فرد از عمق چاه به سطح زمین شدند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با سرعت عمل آتش نشانان این فرد کمترین زمان نجات و برای طی مراحل درمان توسط تکنسین های اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات فرد سقوط کرده در عمق یک چاه در گلمکان

نجات فرد سقوط کرده در عمق یک چاه در گلمکان