مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-10سياسي

برگزاری پویش مردمی «بهار قرآن با شهدا» در زنجان


معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پویش مردمی ختم قرآن با عنوان «بهار قرآن با شهدا» به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان به نیابت از هر شهید در زنجان برگزار می شود.

- ایسنا/زنجان معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پویش مردمی ختم قرآن با عنوان بهار قرآن با شهدا به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان به نیابت از هر شهید در زنجان برگزار می شود.

علی بیات در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با پویش مردمی بهار قرآن با شهدا ، اظهار کرد: پویش مردمی ختم قرآن با عنوان بهار قرآن با شهدا به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان به نیابت از هر شهید به همت معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه پویش مردمی بهار قرآن با شهدا به صورت جزءخوانی و ختم گروهی در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: هر فرد به نیابت از یک شهید جزء و یا سوره هایی از قرآن کریم را تلاوت می کند، قابل ذکر است این پویش مختص خانواده های شاهد نبوده و همه مردم اعم از ایثارگر و غیرایثارگر می توانند تا پایان ماه مبارک رمضان به نیابت از هر شهید حزب، سوره و جزیی از قرآن را برای قرائت انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش مردمی «بهار قرآن با شهدا» در زنجان

برگزاری پویش مردمی «بهار قرآن با شهدا» در زنجان