مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-05-10سياسي

وعده های حمایتی دولت به صنوف هنری؛ از بیمه بیکاری تا وام کم بهره


شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر در خصوص موارد و موضوعات مطرح شده در دیدار اخیر صنوف مختلف هنری با معاون اول رییس جمهور، توضیحاتی را ارائه داد.

- شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر درباره جلسه برگزار شده صنوف مختلف هنری با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور که عصر روز گذشته شنبه 20 اردیبهشت برگزار شد، به خبرنگار مهر گفت: در پی مطالبات متعدد مدنی و انسانی که هنرمندان به شکل تاریخی و محقق نشده داشته اند، با واقعه کرونا مواجه شدیم.

بحث تبعات این ویروس باعث شد که این مطالبات به لحاظ نبود زیرساخت های لازم برای حمایت از هنرمندان، با شدت بیشتری خود را نشان دهد.

این عدم حمایت های قانونی از موقعیت های معیشتی و کاری هنرمندان رشته های مختلف به خصوص تئاتر باعث شد تا هنرمندان تئاتر که از سوم اسفند 98 همه فعالیت هایشان به تعطیلی کشیده شده، اعتراضی را نسبت به نداشتن حداقل های مدنی و حداقل حمایت های دولتی در جامعه ای که در آن کار می کنند داشته باشند.

وی با بیان اینکه هنرمندان تئاتر با امضای نامه ای خواسته های روشن خود را خطاب به رییس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان محترم رییس جمهور اعلام و بیش از 4 هزار نفر این مکتوبه را امضا کردند، افزود: بعد از امضای این مکتوبه و ارسال این نامه ها، وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی هم مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های حمایتی دولت به صنوف هنری؛ از بیمه بیکاری تا وام کم بهره

وعده های حمایتی دولت به صنوف هنری؛ از بیمه بیکاری تا وام کم بهره